Jeg er under uddannelse til spirituel dyreterapeut hos Spiritual Academy. Denne uddannelse tager 1½ år, og jeg er færdig ultimo juni 2027. I det første halve år af uddannelsen har jeg lært dyretelepati, hvor vi har haft rig mulighed for at have øveklienter.

Telepati er en udveksling af tanker og energi, som bliver omsat til et sprog, der kan kommunikeres igennem. Måden hvorpå dit dyr viser mig et budskab kan afvige fra virkeligheden, der kan blive brugt symboler og andre tegn for, at vi forstår, hvad det mener, men det er ikke altid en nøjagtig gengivelse af virkeligheden.

 I øjeblikket er jeg i gang med healingsmodulerne, jeg har dog erfaring med healing i forvejen.

Jeg har fortsat brug for at udvikle mig og få en solid erfaring, så jeg tilbyder gratis sessioner, hvor jeg taler med dit dyr, spørger ind til årsagen til problemstillingen, og hvad dit dyr har brug for. Jeg tilbyder også healing af dit dyr.

Som nævnt ovenfor er det gratis at være øvekanin, og jeg kan ikke love en fuldstændig professionel telepati. Jeg er som sagt i lære og kan have brug for at eksperimentere med min tilgang til telepatien, f.eks. videregive budskaberne på en anden måde, så jeg kan finde ud af, hvad der fungerer bedst. Der kan også være brug for flere sessioner for at opnå et resultat.

Disse sessioner kan foregå enten ved fysisk fremmøde hjemme hos dig (hvis du bor i en radius af 10 km fra Hellerup), online eller du sender mig et foto af dit dyr.

Min baggrund er, at jeg siden 5-årsalderen har haft forskellige dyr, dyr står mit hjerte meget nært. Derudover er jeg uddannet ansigtszoneterapeut, spirituel psykoterapeut, healer, healingsmassør med mere – og jeg arbejder også som lægesekretær. Jeg har et stort ønske om at hjælpe både mennesker og dyr. 

Du er velkommen til at kontakte mig enten via mail dkonbaek@gmail.com eller sms 23419255, hvis du ønsker mere info. Jeg kan også ringe dig op.